Музична аптечка: яку музику слухати при головному болю Напевно багато хто з нас не знають, що музику як таблетку можна «приймати» від головного болю, виразки шлунка, неврозів або безсоння. виразки шлунка, неврозів або безсоння. Вплив музики на психіку людини обумовлено збігом або розбіжністю її ритму з внутрішніми ритмами людини, а також його власним енергетичним полем. Це зайвий раз підтверджує, наскільки енергетика людини пов'язана зі здоров'ям.Найкориснішою для здоров'я фахівці вважають музику Моцарта. Найцікавіше, що твори Моцарта універсальні: вони допомагають для зняття стресу, від головного болю, під час відновного періоду після екстремальних ситуацій, а також для ефективного засвоєння навчального матеріалу.Причому, лікувальним ефектом володіють всі твори Моцарта, це так званий «Ефект Моцарта».Щоб зрозуміти, чому це відбувається, вчені провели сканування мозку за допомогою магнітного резонансу, який показує картину активності ділянок мозку. Виявилося, що музика Бетховена, Шумана та інших композиторів-класиків «будила» строго певні ділянки кори головного мозку, але тільки музика Моцарта активізувала всі ділянки кори головного мозку, в тому числі і ті, які беруть участь у процесі зору і вищих процесах свідомості, в Зокрема в процесі просторового мислення.З'ясувалося, що особливе місце серед шедеврів Моцарта займає «Соната для двох фортепіано (до мажор). Прослуховування саме цього твору багаторазово підсилює мозкову активність людини.Крім того, цікаво, як встановили японці, що коли в пекарні звучить музика Моцарта, тісто підходить в 10 разів швидше, а найкраще саке виходить з дріжджів, які «прослухали» Моцарта.
Страницы
- Головна сторінка
- Про навчальний заклад
- Інформаційна відкритість
- Фінансова звітність
- Кадровий склад закладу
- Булінг
- Територія обслуговування
- Правила прийому до закладу
- Структура та органи управління закладу освіти
- Статут закладу
- Коронавірус
- Умови доступності
- Методична робота
- Освітні програми
- Річний звіт про діяльність закладу
- Мова освітнього процесу
- Вакантні посади
- Дистанційне навчання
- Для педагогів
- Для батьків
- Алгоритм дій у разі повітряної тривоги
- Фотогалерея шкільного життя
- Відеоматеріали
- Психологічна допомога під час війни
- Ліцензія провадження освітньої діяльності
- Правила поведінки здобувачів освіти в закладі
- Моніторинг якості освіти
Науково-методична проблемна тема:
Впровадження прогресивних технологій навчання як засіб формування ключових компетентностей учнів
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
На рахунок того, що музика заспокоює і лікує-сумнівів не має, а от про тісто, просто феноменально. Але все можливо. Я наприклад, знаю, що коли перед Великоднем жінки печуть Паски, то в кімнаті, в якій печуть, нікого не повинно бути,окрім господині, аби не гомоніли,не вешталися та не заважали опарі й тісту підходити.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву інформацію)
ВідповістиВидалити