Науково-методична проблемна тема:

Впровадження прогресивних технологій навчання як засіб формування ключових компетентностей учнів

Булінг

 ПОРЯДОК подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) документів про випадки булінгу (цькуванню) в закладі

«Припиніть струшувати дитину»

План заходів

з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в Нововасилівській гімназії «Перспектива»

на 2024/2025 навчальний рік

 

№з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

1

Опрацювання нормативно-правових документів щодо профілактики негативних проявів в учнівському середовищі

Перший тиждень вересня

Адміністрація закладу, педагогічні працівники

2

Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти»

Перший тиждень вересня

Адміністрація закладу

3

Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти»

Перший тиждень вересня

Адміністрація закладу

4

Ознайомлення учасників освітнього процесу, представників батьківської громадськості з алгоритмами дій у разі виявлення випадку булінгу (цькування), розміщення відповідних документів на офіційному сайті закладу освіти

Вересень

Адміністрація закладу,  соціальний педагог, класні керівники

5

Співпраця з фахівцями служби у справах дітей, соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді щодо профілактичної роботи з питань попередження булінгу (цькуванню) та насильству в сім’ях згідно окремих спільних планів

Постійно

Адміністрація закладу,   соціальний педагог

6

Тематичні зустрічі здобувачів освіти з  інспекторами  СОБ з метою проведення просвітницької роботи щодо запобігання булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі

Грудень – лютий

Адміністрація закладу,  педагог -організатор,  соціальний педагог

Робота з учителями

7

Участь педагогічних працівників закладу освіти в практичних семінарах, вебінарах, майстер-класах, тренінгах з питань протидії булінгу та кібербулінгу (в тому числі онлайн)

Вересень-травень

Педагогічні працівники

8

Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу

Жовтень

Соціальний педагог

9

Консультування класних керівників  соціальним педагогом з проблемних ситуацій.

Грудень, квітень

Соціальний педагог

10

Тренінг «Ефективне спілкування з учнями: як запобігти конфліктам та булінгу»

Грудень

Соціальний педагог

11

Круглий стіл «Найкращі практики запобігання булінгу в школі»

Лютий

Соціальний педагог

12

Засідання методичного об’єднання  класних керівників на тему «Зміцнення психологічної стійкості учнів та створення безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану»

Лютий

ЗДНВР

13

Семінар-практикум «Використання інтерактивних методів навчання для формування безпечного середовища в класі»

Травень

ЗДНВР

Робота з учнями

14

Ознайомити учнів з нормативними документами щодо організації освітнього процесу в закладі освіти

Вересень

Класні керівники

15

Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу:

1.     Гра-подорож «Дружні мандри» (1-4 класи)

2.     Гра-дискусія «Взаємоповага» (5-6 класи)

3.     Тренінг «Мирне вирішення конфліктів» (7-9 класи)

4.     Виставка творчих робіт «Булінг очима дітей» (1-9 класи)

5.     Інформаційні хвилинки «Як діяти при булінгу» (1-9 класи)

6.     Інформаційні хвилинки «Куди звертатися за допомогою» (1-9 класи)

Вересень

Педагог-організатор

Класні керівники

Соціальний педагог

16

Опрацювати правила та обов’язки здобувачів освіти, правила користування мережею Інтернет,  щоб зменшити ризик булінгу.

Жовтень

Класні керівники

17

Години відкритих думок «Толерантність та повага» (1-9 класи)

Жовтень

Класні керівники

18

Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».(25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок; 1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом; 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством; 3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями; 5 грудня – Міжнародний день волонтера; 6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі; 10 грудня – Міжнародний день прав людини.)

1.Години спілкування  «Світ без насильства», «Не будь байдужим» (1-9 класи)

2.Інформаційні хвилинки, присвячені Міжнародному дню викорінення насильства щодо жінок. «Слова проти насильства» (1-9 класи)

3.Години спілкування  «СНІД : сила знань»(1-9 класи)

4. Години спілкування « Вільний від утисків світ» (до Міжнародного дня боротьби з рабством) (1-9 класи)

5. Акція «Твори добро!» (до Міжнародного дня волонтера» (1-9 класи)

6.Зустріч з представниками ювенальної превенції. Бесіди «Кримінальна відповідальність за жорстоке поводження відносно інших» (5-9 класи)

7.Заняття з елементами тренінгу «Межі безпеки» (8-9 класи)

Листопад-грудень

25.11-10.12

ЗДВР

Педагог-організатор

Соціальний педагог

Класні керівники

19

Проведення заходів у рамках Тижня правової освіти:

1.Правовий діалог «Боротьба з насильством у сім’ї та освітніх закладах»(8-9 класи)

2. Години спілкування «Права людини» (5-9 класи)

4. Конкурс дитячих малюнків «Мої права та обов’язки» (1-4 класи)

5.Вікторини для учнів «Хто знає більше? Правові аспекти» (5-9 класи)

Грудень

ЗДНВР

Класні керівники

Класоводи

Педагог-організатор

20

Тематичні зустрічі здобувачів освіти з  інспектором  СОБ з метою проведення просвітницької роботи щодо запобігання булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі. Бесіди на тему «Правова відповідальність за булінг»

Грудень-лютий

ЗДНВР

21

Години спілкування «Від жертви до свободи» (5-9 класи)

Лютий

Класні керівники

22

Тренінг «Розвиток навичок спілкування та вирішення конфліктів»

Березень

Соціальний педагог

23

Години спілкування «Як уникнути агресії в інтернеті»  (1-9 класи)

Квітень

Класні керівники,

Педагог-організатор,

24

Індивідуальні та групові консультації з питань булінгу та інших особистих проблем.

Вересень-травень

Соціальний педагог

25

Проведення ранкових зустрічей учнів 1-4 класів з метою формування навичок дружніх стосунків.

Вересень-травень

Класоводи

26

Тематичні заняття «Цифрова безпека: ризики та розваги»

Вересень-травень

Соціальний педагог

27

Індивідуальні та групові консультації для учнів, які постраждали від булінгу

Вересень-травень

Соціальний педагог

Робота з батьками

28

Ознайомити батьків з нормативними документами щодо організації освітнього процесу в закладі освіти

Вересень

Класні керівники

29

Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

ЗДВР,  педагог -організатор,

30

 

Батьківські збори «Протидія булінгу: роль батьків у створенні безпечного середовища»

Листопад-грудень

Класні керівники

31

Організація зустрічей батьків з представниками батьківської громадськості, які є фахівцями правоохоронних органів і структур

Грудень-березень

ЗДНВР

32

Консультації для батьків:

«Безпека дітей в інтернеті. Батьківський контроль»».

Березень

Соціальний педагог

33

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

Протягом року

Класні керівники

Моніторинг освітнього середовища закладу освітита оцінка ефективності заходів.

34

Анонімне анкетування учнів 5-9-го класів про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

Вересень

Січень

Соціальний педагог,

35

Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти

Березень

Класні керівники

36

Аналіз результатів опитувань та розробка рекомендацій щодо подальшої роботи з профілактики булінгу

За потреби

ЗДНВР

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар