«Припиніть струшувати дитину»
План заходів
з запобігання та протидії булінгу
(цькуванню) в Нововасилівській гімназії «Перспектива»
на 2024/2025 навчальний рік
№з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
Нормативно-правове
та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||
1 |
Опрацювання
нормативно-правових документів щодо профілактики негативних проявів в
учнівському середовищі |
Перший тиждень
вересня |
Адміністрація
закладу, педагогічні працівники |
2 |
Підготовка наказу
«Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Перший тиждень
вересня |
Адміністрація
закладу |
3 |
Підготовка наказу
«Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в
закладі освіти» |
Перший тиждень
вересня |
Адміністрація
закладу |
4 |
Ознайомлення
учасників освітнього процесу, представників батьківської громадськості з
алгоритмами дій у разі виявлення випадку булінгу (цькування), розміщення
відповідних документів на офіційному сайті закладу освіти |
Вересень |
Адміністрація
закладу, соціальний педагог, класні
керівники |
5 |
Співпраця з
фахівцями служби у справах дітей, соціальної служби для сім’ї, дітей та
молоді щодо профілактичної роботи з питань попередження булінгу (цькуванню)
та насильству в сім’ях згідно окремих спільних планів |
Постійно |
Адміністрація
закладу, соціальний педагог |
6 |
Тематичні зустрічі
здобувачів освіти з інспекторами СОБ з метою проведення
просвітницької роботи щодо запобігання булінгу (цькуванню) в учнівському
середовищі |
Грудень – лютий |
Адміністрація
закладу, педагог -організатор, соціальний педагог |
Робота з учителями |
|||
7 |
Участь педагогічних
працівників закладу освіти в практичних семінарах, вебінарах, майстер-класах,
тренінгах з питань протидії булінгу та кібербулінгу (в тому числі онлайн) |
Вересень-травень |
Педагогічні
працівники |
8 |
Співбесіда з класними
керівниками за результатами діагностики класного колективу |
Жовтень |
Соціальний педагог |
9 |
Консультування
класних керівників соціальним
педагогом з проблемних ситуацій. |
Грудень, квітень |
Соціальний педагог |
10 |
Тренінг «Ефективне
спілкування з учнями: як запобігти конфліктам та булінгу» |
Грудень |
Соціальний педагог |
11 |
Круглий стіл
«Найкращі практики запобігання булінгу в школі» |
Лютий |
Соціальний педагог |
12 |
Засідання
методичного об’єднання класних керівників на тему «Зміцнення
психологічної стійкості учнів та створення безпечного освітнього середовища в
умовах воєнного стану» |
Лютий |
ЗДНВР |
13 |
Семінар-практикум
«Використання інтерактивних методів навчання для формування безпечного
середовища в класі» |
Травень |
ЗДНВР |
Робота з учнями |
|||
14 |
Ознайомити учнів з нормативними
документами щодо організації освітнього процесу в закладі освіти |
Вересень |
Класні керівники |
15 |
Всеукраїнський
тиждень з протидії булінгу: 1. Гра-подорож «Дружні
мандри» (1-4 класи) 2. Гра-дискусія
«Взаємоповага» (5-6 класи) 3. Тренінг «Мирне
вирішення конфліктів» (7-9 класи) 4. Виставка творчих робіт
«Булінг очима дітей» (1-9 класи) 5. Інформаційні хвилинки
«Як діяти при булінгу» (1-9 класи) 6. Інформаційні
хвилинки «Куди звертатися за допомогою» (1-9 класи) |
Вересень |
Педагог-організатор Класні керівники Соціальний педагог |
16 |
Опрацювати правила та обов’язки здобувачів освіти, правила користування
мережею Інтернет, щоб зменшити ризик булінгу. |
Жовтень |
Класні керівники |
17 |
Години відкритих думок «Толерантність та повага» (1-9 класи) |
Жовтень |
Класні керівники |
18 |
Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».(25 листопада
– Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок; 1 грудня – Всесвітній
день боротьби зі СНІДом; 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством; 3
грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями; 5 грудня
– Міжнародний день волонтера; 6 грудня – Вшанування пам’яті студенток,
розстріляних у Монреалі; 10 грудня – Міжнародний день прав людини.) 1.Години спілкування
«Світ без насильства», «Не будь байдужим»
(1-9 класи) 2.Інформаційні хвилинки,
присвячені Міжнародному дню викорінення насильства щодо жінок. «Слова проти насильства»
(1-9 класи) 3.Години спілкування
«СНІД : сила знань»(1-9 класи) 4. Години спілкування « Вільний від утисків світ» (до Міжнародного дня боротьби з
рабством) (1-9 класи) 5. Акція «Твори добро!» (до Міжнародного дня волонтера» (1-9 класи) 6.Зустріч з представниками ювенальної превенції. Бесіди «Кримінальна
відповідальність за жорстоке поводження відносно
інших» (5-9 класи) 7.Заняття з елементами тренінгу «Межі безпеки» (8-9 класи) |
Листопад-грудень 25.11-10.12 |
ЗДВР Педагог-організатор Соціальний педагог Класні керівники |
19 |
Проведення заходів у рамках Тижня правової освіти: 1.Правовий діалог
«Боротьба з насильством у сім’ї та освітніх закладах»(8-9 класи) 2. Години спілкування «Права людини» (5-9 класи) 4. Конкурс дитячих
малюнків «Мої права та обов’язки» (1-4 класи) 5.Вікторини для
учнів «Хто знає більше? Правові аспекти» (5-9 класи) |
Грудень |
ЗДНВР Класні керівники Класоводи Педагог-організатор |
20 |
Тематичні зустрічі здобувачів освіти з інспектором СОБ з
метою проведення просвітницької роботи щодо запобігання булінгу (цькуванню) в
учнівському середовищі. Бесіди на тему «Правова відповідальність за булінг» |
Грудень-лютий |
ЗДНВР |
21 |
Години спілкування «Від жертви до свободи» (5-9 класи) |
Лютий |
Класні керівники |
22 |
Тренінг «Розвиток навичок спілкування та вирішення конфліктів» |
Березень |
Соціальний педагог |
23 |
Години спілкування «Як уникнути агресії в інтернеті» (1-9 класи) |
Квітень |
Класні керівники, Педагог-організатор, |
24 |
Індивідуальні та групові консультації з питань булінгу та інших особистих
проблем. |
Вересень-травень |
Соціальний педагог |
25 |
Проведення ранкових зустрічей учнів 1-4 класів з метою формування навичок
дружніх стосунків. |
Вересень-травень |
Класоводи |
26 |
Тематичні заняття «Цифрова безпека: ризики та розваги» |
Вересень-травень |
Соціальний педагог |
27 |
Індивідуальні та групові консультації для учнів, які постраждали від
булінгу |
Вересень-травень |
Соціальний педагог |
Робота з батьками |
|||
28 |
Ознайомити батьків з нормативними документами щодо організації освітнього
процесу в закладі освіти |
Вересень |
Класні керівники |
29 |
Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи
повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та
надання допомоги дітям |
Жовтень |
ЗДВР, педагог -організатор, |
30
|
Батьківські збори «Протидія булінгу: роль батьків у створенні безпечного
середовища» |
Листопад-грудень |
Класні керівники |
31 |
Організація зустрічей батьків з представниками батьківської
громадськості, які є фахівцями правоохоронних органів і структур |
Грудень-березень |
ЗДНВР |
32 |
Консультації для батьків: «Безпека дітей в
інтернеті. Батьківський контроль»». |
Березень |
Соціальний педагог |
33 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Протягом року |
Класні керівники |
Моніторинг освітнього середовища закладу освітита оцінка ефективності
заходів. |
|||
34 |
Анонімне анкетування учнів 5-9-го класів про
випадки булінгу (цькування) у закладі освіти |
Вересень Січень |
Соціальний педагог, |
35 |
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Березень |
Класні керівники |
36 |
Аналіз результатів опитувань та розробка рекомендацій щодо подальшої
роботи з профілактики булінгу |
За потреби |
ЗДНВР |
Немає коментарів:
Дописати коментар